onsdag

Pratade med VC efter lunch idag så de gav oss en tid vid 16. Öronen såg bra ut på Eddie..även halsen och lungor/hjärta lät bra.
Han har ju varit betydligt gnälligare senaste tiden. Sovit oroligt. Antingen är det för att det varit en sådan stor händelse och omställning med dagis osv. Eller, så har jag en känsla av att han kanske har samma som Felicia. Det hoppas jag innerligt att det inte är.

Ska prata mer med läkaren nästa fredag om det så får vi se vad hon säger.

Nu har vi varit hemma drygt en timme.
Bägge ungarna somna på en gång.
Jag tänkte faktiskt ta en snabbdusch och lägga mig i sängen. Jeff slutar vid 20. Antar att han planerat att kolla på efterlyst ikväll.
Själv ska jag nog kolla på kalla fakta om djurparker och det, lät intressant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0