onsdag

Eddie plutten hade varit rätt så pipplig på dagis idag så de hade till och med tagit in hans vagn så han fick sitta i den när han tyckte det blev "stökigt". Skönt för honom eftersom den är en trygghet. Förstår att personalen inte kan gå runt och bära på honom hela tiden..

När jag hade hämtat ungarna gick vi hem och försökte varva ned lite framför en film. Sedan blev det mellanmål och efter det ut i solen för att njuta lite av höstsolen. Men burr så kallt!
Har även fått proffshjälp av Eddie för att ta bort alla löv på framsidan.

Nu kollar jag på greys anatomy och försöker vila min rygg. Vet i fan vad lyckats med.
Ikväll har jag iaf skrivit upp allt som behöver handlas imorgon. Bestämde ni för att strunta i att bjuda på pajer. Blir mackor och en massa pålägg istället. Sedan ska jag försöka mig på en ny efterrätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0