onsdag

När jag skulle lämna ungarna på dagis imorse så la jag märke till att deras regnkläder var allt annat än rena. Så de fick följa med mig hem och tvättas. Direkt när tvättmaskinen var färdig så gick jag till bussen för att åka in till stan.
Eddie får tid först imorgon så då tänkte jag passa på att åka till stan lite själv.

Har varit och köpt lite saker på hemtex. Farligt att gå in i sådana affärer..men en ny löpare till köksbordet och filtar till vardagsrummet var något som behövdes iaf!

Tänkte snart gå och handla lite i matväg till på fredag. Fortfarande svårt att komma på vad man ska bjuda på...
Men det löser sig.

Om ca 45 minuter går bussen till dagis.
Får se vad jag och ungarna ska hitta på idag. Är fint väder ute,solen skiner. Men fy satan så kallt det börjar bli.. Imorse var det +1 grad ute!
Eddie har sin åkpåse i vagnen till dagis idag. Känns som det skulle dröja några veckor till?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0