torsdag

Inatt har jag drömt jobbiga drömmar. Jag vaknade av att jag grät. Vissa saker sitter helt enkelt kvar där inne någonstans. Usch..
Jeff hade tydligen också drömt mindre uppskattade drömmar.

Självklart vaknade Eddie vid 06 när man "får sova" längre.
Mamma kom och lämnade A strax efter 07.

Ungarna och jag åt frukost för ett tag sen. Något nytt är att vi ska sjunga lilla snigel hela tiden. Iaf om man ska lyssna på Eddie. "Akta däj" och så försöker han få handen att se ut som en liten snigel och kör runt med i luften i extas.

Nu ska vi plocka undan alla leksaker lite och sedan mysa. Får se när Eddie väljer att sova middag. Jeff slutar tidigt idag. Så skönt. Det behövs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0