fredag

I går till idag så sov Felicia i stan hos sin mormor.
Jag och Eddie tog bussen in på förmiddagen. Jag köpte lite kläder innan vi skulle möta upp mamma,tindra och Felicia (och A).
Felicia skulle vara på US vid 13. Tindra ville följa med så vi tre gick dit medan mamma tog en promenad med Eddie och A.

Denna gång gick det mycket bättre. På första försöket. Däremot var det en spydig så kallade sköterska man fick..kan de inte vara lite glada när de jobbar med barn iaf? Usch..
Hade god lust att säga till henne men för Felicia och tindras skull struntade jag i det.

Vi väntade sedan på att Emmy skulle komma hem från skolan.
Så följde hon med oss hem. Vi kom hem samtidigt som pappa Jeff.
Hann vara hemma en stund innan Jenny och Joline kom.
Jag,Jeff och Jenny drog strax efter 20 för att hämta Danne på jobbet.
Emmy var hemma och var barnvakt till ungarna medan vi tog en plankstek på Hamlet och avslutade kvällen med att se Hamilton 2. En lyckad kväll!

Nu kom vi hem för ett tag sedan. Jeff är
Förpassad ut till soffan medan jag har Joline bredvid mig ock Emmy bredvid henne. Väntar på att Felicia ska vakna så vi blir 4 i sängen. Lite trångt kanske men tur att sängen är stor :)

Imorgon ska Felicia iväg på dop.
Jag och Jeff tänkte roa oss med att plocka isär Eddies vagn och tvätta den under tiden så den är ren och fin till på måndag. Då börjar våran "lilla" kille inskolning på dagis. Vart har tiden tagit vägen?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0