lördag

Imorse när jag vaknade så hade jag superont i magen, igen!
Försökte bli bättre under dagen, men icke!
Så nu kom jag precis hem ifrån jourcentralen. Hoppas denna kur hjälper! Läkaren tyckte även jag skulle kontakta VC och prata med dom.

I vilket fall så stack både Felicia och Joline iväg på förmiddagen. Jenny hämtade Joline som skulle på kalas medan Felicias farfar och Oskar hämtade henne. Hon skulle på dop.

Eddie somnade och jag och Jeff passade på att vila.
Inte så lång tid efter att vi vaknat så åkte vi och köpte en iPad. Tror ni Felicia blev överlycklig när hon kom hem?
Men den är mamma och pappas mest. Höhö.

Nä, nu ska vi söva barn sedan tänkte jag att karln ska få pyssla hand om mig.
Tror han skulle laga oxfilé.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0