måndag

Har gått över förväntan idag på dagis. Jag som hade räknat med att han i princip skulle hänga sig fast på mig. Men nej, han verkade inte ens bry sig om vart jag var och sprang runt överallt och ingenstans. Känns riktigt skönt!

Han var så trött efter maten så han somnade i vagnen utan att jag ens behövde röra den. Då är han trött kan jag lova!
När han hade somnat gick jag bort till stora avdelningen och sa till Felicia att vi skulle gå hem. Ingen mening med att stanna kvar eftersom Eddie hade somnat och säkert skulle sova minst en timme. Sedan mår inte jag bättre heller.

Självklart så vaknade Eddie nu när vi kom hem. Var väl iofs mitt fel för jag tänkte att jag skulle lägga honom i hans säng istället för i vagnen där nere. Då vaknade han.

Så nu för stunden springer ungarna runt och är hyper.

Själv sitter jag i soffan och känner att det nog lutar åt ytterligare ett besök hos sjukvården. Nu är det ändå i lördags jag började med medicinen och det känns inte bättre alls. Eller, igår kändes det lite bättre ett tag men idag är det tillbaka på ruta 1..
Blir så trött på det här!

Fick en bild på ungarna imorse när vi var klara för att promenera bort till dagis. Syskonkram. Underbara ungar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0