onsdag

När jag kom hem efter att jag hade lämnat ungarna i morse så vaknade karln. Dröjde inte länge innan vi åkte till gärstad för att kasta vårat gamla köksbord och stolar.
Efter det släppte Jeff av mig i stan och han åkte vidare till jobbet.

Träffade mamma en sväng. Handlade lite kläder till ungarna, som vanligt. Hitta även lite till mig denna gång. Innan jag tog bussen för att hämta ungarna igen så gick jag och mamma till subway och åt lite.

När jag och ungarna kom hem började jag rensa bland mina kläder. Jäklar så mycket som kommer skänkas. Rycket fortsatte så rensade även garderoben nere i hallen. Det behövdes kan jag lova! Hujja.

Efter det blev det att fixa mellis till ungarna sedan efter det storstädning. Nu har ungarna ätit kvällsmat och badat och nu sitter vi och kollar på andra sidan häcken.
Eddie lyckades göra ett ordentligt dyk i badkaret förut så han har fått en redig bula vid ena ögonbrynet. Plutten.

Snart är det dags för ungarna att sova. Sedan ska väl jag vänta på att Jeff slutar jobbet.

Imorgon är det en stor dag. Är nervös faktiskt. Håll tummarna bara.

Idag har även Jenne fått en liten flicka. Grattis gumman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0