tisdag

Sitter här med karln bredvid mig och paddan i knät framför X-factor.
Har precis bäddat rent i sängen och plockat i ordning.
Karln och Felicia var hos min faster och Micke och hämtade bord och stolar som nu står i vårat kök. Blir väl att måla om det någon gång i framtiden när tiden finns.

Imorgon börjar Jeff vid 10. Så han får ligga kvar och sova hemma medan jag går och lämnar ungarna på dagis.
Imorgon tänkte jag försöka finna energi till att städa. Mår inte hallon, är förkyld och hostar som en storrökare.

Kollade igenom bilderna på paddan förut och självklart fanns det ett antal på Felicia. Hon hade suttit i bilen på väg till Norrköping igår och tagit ett antal bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0