torsdag

Gick toppen på dagis även denna dag. Gick ifrån i 45 minuter för första gången. Inga tårar alls. Han hade bara frågat efter mig en gång. Sedan var det inget mer med det. Duktiga killen.

Jeff kom förbi till dagis efter att han slutade jobbet vid 12. Stannade kvar ett tag och pratade lite innan vi gick hemåt. Skulle varit hos polisen och fixat pass vid 14 men avbokade den tiden. Blev lite ont om tid.

Väl hemma somnade Eddie på en gång. Sedan dröjde det inte så länge innan jag och Felicia blev upphämtade för att åka till marknad med Danne, Jenny och Joline. En bra dag helt enkelt.

Nu sover bägge ungarna sedan över en timme tillbaka. Jag och älskling kollar på lyxfällan. När det är slut ska jag duscha sedan blir det att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0