fredag

På jobbet idag fick jag frågan om hur jag mådde då jag tydligen såg blek ut.
Svarade att det var bra bortsett från att jag var tröttare än vanligt. Men det trodde jag hade sina anledning eftersom jag mått lite lustigt för ett tag sedan.
Jobbade extra idag. Hämtade ungarna på dagis så fort jag kunde.
Väl där står det en lapp på dörren att det går vattenkoppor. Hoppas ungarna får det!!
Felicia och Eddie lekte ute, så fort jag såg Eddie så såg jag att han hade fått en rejäl bula i pannan. Klart man ska få nya när de gamla håller på att försvinna.

Tog faktiskt tempen när jag kom hem. Och ja, klart som fan jag har feber!
Känns riktigt kul när man sagt att man skulle hoppa in och jobba extra imorgon. Men men, de får ringa in någon annan. Inte lätt att ha feber när man nästan aldrig brukar ha det. Min temp brukar ligga på typ 36.2 så, låg temp. Nu var den på 38.4 så känner mig lite ynklig..

Jeff slutar jobbet vid 18. Då skulle han komma hem en sväng och hämta mina jobbnycklar (som jag för första gången glömde lämna) för att åka till mitt jobb och lämna dom.

Nu ska jag fortsätta mysa med ungarna. Som jag saknat dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0