fredag

Igår tog jag det bara lugnt på dagen. Jeff lämnade och hämtade ungarna på dagis. När de kom hem åkte vi bort till brorsans och hans familjs stuga för att grilla korv och hälsa på hästarna en bit bort. Skönt att komma iväg lite. Ungarna var rätt så trötta på kvällen!

Idag har ungarna och jag bara varit hemma. Jag har storstädat. Vet att det inte är det bästa just nu men såg ut som en svinstia.. Körde inte ut mig helt iaf.
När Jeff kom hem lekte vi lite ute och sedan åkte vi för att släppa av Felicia hos sin kusin Joline där hon ska sova inatt. Var en riktigt glad tjej vi lämnade av! Efter det åkte vi andra och storhandlade. Kom hem för inte allt för länge sedan. Nu ska vi laga lite fläskfilé med pommes och bea. Inte fy skam!

Eddie har hittat påsen med ostbågar.. Skitunge.

https://cdn1.cdnme.se/656208/6-3/pic_515f06be9606ee4bac73cd4d.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/656208/6-3/pic_515f06bdddf2b35629cf470b.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0