måndag

Igår var vi ute HELA dagen. Från typ 9.30 på förmiddagen till 19 på kvällen. Dagen bestod av massor fix ute i trädgården,grillning och skattjakt mm. Elina och Viktor kom även hit och höll oss sällskap. Trevligt!

Varit på VC idag. Jag tyckte det gick skit med alla utandningstester men vi får väl se. Läkaren skulle höra av sig så jag kan komma dit för en mer ordentlig koll eftersom jag känner mig så lustig och även få reda på proverna.

Köpte present och blommor till Jeff idag. Han blev överraskad och glad. Det var han värd!

Nu tänkte jag fixa mig för ikväll och gå och lägga mig. Ska lämna ungarna vid 9 imorgon för att sedan gå hem och sova. Tackade ja till att jobba natt imorgon. Får se hur det kommer gå. Bra hoppas jag! Inte jobbat natt på snart två månader så känns som man glömt massor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0