tisdag

Nu var det ett tag sedan jag skrev men allt knallar på med oss här hemma!
Full rulle som vanligt. Ungarna är inne i en period då de går oss på nerverna titt som tätt. De är som fastklistrade på varann, inte på något positivt sett utan de bråkar så det står härliga till. Syskonkärlek på hög nivå!
Är precis som att de inte kan vara sams i 10 minuter för då kommer de på att de "måste" bråka.

Just nu är jag och ungarna hemma. Eddie vaknade vid 05.40.
Jeff är på jobbet. Så fort han kommer hem ska de skjutsa mig till jobbet så jag ska jobba kväll. Börjar känna mig lite halvkrasslig. Igår mådde jag inte hallon och idag vaknade jag upp med täpp näsa.

Men, nu känns det som att våren är på väg så man ska väl inte deppa alldeles för mycket. Solen skiner inte men det är 14 grader ute iaf. Härligt! Som man längtat..

Nä, nu ska vi göra något kul här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0