torsdag

Nu är det redan torsdag.. Det senaste inlägget skulle kommit upp i tisdags.

Gårdagen (onsdagen) spenderades hemma med barnen.
Jag har känt ett tryck över bröstet de senaste ca 3 dagarna men hela tiden tänkt att det kommer gå över. Men igår mådde jag riktigt lustigt..
När Jeff kom hem från jobbet ringde jag 1177 som tyckte jag skulle åka in till akuten på en gång. Väl där fick jag förtur. Blev kopplad till EKG. Aldrig gjort innan så det var en upplevelse. De tog även puls,blodtryck och tog prover. Denna går gjorde de även ett artäriellt blodprov (stick i handleden). Fasen vad det kändes mer än venöst!
Det gjorde dom för att se hur syretikt och hur mycket blodets surhetsgrad låg på bl.a.
Blev även ivägskickad på lungröntgen och fick inhalera luftvidgande.

Alla prover såg lustigt nog bra ut så jag fick åka hem men skulle återkomma om det inte gick över i dagarna eller blev värre.
Ligger för stunden vaken och tror jag kanske har lite feber..
Kan inte skiten bara försvinna nu?!
Något är det ju...frågan är bara vad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0