tisdag

Då var denna julafton till ända.
Har haft en toppendag här hemma med nära och kära. 
Ungarna hade varit snälla detta år och stod inte på stygglistan så tomten kom med massor paket!




För mig är det en självklarhet att inte få julklappar när man fått egna barn. Julafton är barnens dag och all fokus ska vara på dom. Tycker bara det är löjligt att tjuta över att man inte får julklappar när man själv är vuxen och har barn..

I våran släkt har vi kört med att bara köpa klappar till ungarna och sedan köpa paket till paketracet. Kört så i 4 år nu tror jag. Betydligt roligare! :)


Ungarna är iaf nöjda med alla klappar de fått och sover för stunden riktigt gott i sina sängar.

Imorgon börjar jag jobbet 6.45.. Jeff och barnen ska skjutsa mig till jobbet då bussarna går som de gör. Skulle inte hinna i tid annars. När de lämnat mig så ska de åka hem till jeffs pappa och släkten på den sidan för att fira där.
Tråkigt att man måste jobba bara.. Men men.. På annandagen ska jag med jobba och då ska Jeff och ungarna till hans mormor och morfar för att fira där.

Nä, nu är det dags att slå igen ögonlocken och få lite sömn så man orkar upp imorgon när klockan ringer om 6 timmar. 

Hoppas ni haft en lika bra julafton som oss! GOD JUL till er alla 🎅 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0