lördag

Eddie har kommit på att han kan gå upp ur sin säng nu på kvällar/nätter.. Så nattningen har blivit ett stort projekt.
Som denna kväll, tog 2 timmar att få honom att somna. Att han aldrig ger sig..

Jeffs pappa sover hos oss inatt med så vi har ätit god mat och kollat lite på mello.

Nu ligger jag i sängen och försöker hitta något att kolla på på tv. Lättare sagt än gjort. Lutar åt att kolla på något på paddan. Igår kollade jag och älskling på the impossible. Fy fasen vilken hemsk film! Jeff och jag satt och tjöt ikapp.. Den får en verkligen att tänka om lite extra. Så snabbt allt kan ändras!

Hör knappt ett skit på örat idag heller. Håller på att bli galen. Tänkte fixat en tid till VC på måndag men nu har jag fått en jobbtid då! Så skönt. Det får lösa sig på annat sätt. Kanske hinner innan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0