lördag

Jobb mellan 6.45-20 idag. Denna dag var rätt tung faktiskt. Saknade mina kära här hemma massor. Inget vidare.
Vid 20 kom de faktiskt och hämta mig. Lillasyster Emmy var även hon med. Hon ska sova här inatt. Felicia ville komma in en sväng på mitt jobb. Lilla pluttan. Väl hemma blev det att äta. Kolla de sista minuterna på melodifestivalen. Sämsta delfinalen någonsin tror jag!
Felicia och Eddie somnade nyss!
De var uppe ovanligt länge idag. Men kände inte att det gjorde så mycket då de hade sovit sent idag och jag tackar ju inte direkt nej till mys med ungarna en lördagkväll efter att man kommit hem från jobbet.

Ska umgås lite med Emmy och Jeff innan det är dags att sova.
Jeff erbjöd Emmy 100 spänn ifall hon tog ungarna fram till 10 imorgon. Haha.
Desperat efter sömn?
Hoppas ungarna sover lite längre än vanligt imorgon.

Bjuder på en bild Jeff skickade på Eddie förut när jag var på jobbet + en bild på pluttan som är tagen nyss. Mina små hjärtan ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0