tisdag

Nu ligger jag bredvid Felicia i hennes säng. Jeff ligger bredvid Eddie i hans säng i hans rum och ska försöka få honom att sova.

Idag har det inte riktigt varit lika fint väder som igår tyvärr. Men det märks att vi går mor ljusare tider! Så härligt.

När pappan i huset kom hem från jobb så åkte vi alla till Skarpan för att åka pulka. Även Elina och Viktor som bor precis där intill kom även dom efter ett tag och åkte dom med. Är ju rena rama träningspasset att gå upp och ned med ungarna i den stora baken. Men det var det värt när man såg hur kul ungarna tyckte det var att åka kan jag lova er!

Nu har vi varit hemma i snart två timmar. Ätit kvällsmat och lekt. Dags att sova snart då alla ska upp tidigt imorgon. Blir mer jobb än vad jag trodde imorgon. Så skönt!
Så vid 05 ringer klockan för mig och när jag går ska Jeff och ungarna upp för att ta sig till dagis och jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0