tisdag

Ångrar så grymt att jag aldrig köpte skorna och allt annat jag kollade på till mig själv idag. Varför ska det alltid vara så att jag ska tveka så mycket när jag hittar något till mig själv och tillslut bestämmer jag mig för att "ta det nästa gång". Även fast jag innerst inne bestämt mig för att köpa det. Herregud, blir tokig på mig själv. Nu sitter jag ju här och ångrar mig och undrar om det finns tid att åka och iaf köpa skorna innan jag går på jobbnatten imorgon. Kanske efter att karln slutat jobbet? Äh, det löser sig alltid.

En annan sak jag skjuter upp är att boka tid till att klippa mig. Mitt hår har vuxit massor den senaste tiden. Vill gärna ha långt hår men det är så jäkla slitet som det är nu så måste klippa mig..

Vi gick av bussen vid centrum förut så vi var där när Jeff slutade jobbet vid 20. Blev bara hem, ungarna åt lite sedan gick de och la sig på en gång. Jeff somnade vid 21 tiden och jag är fortfarande vaken.

Själv tänkte jag försöka få mina hjärnspöken att försvinna. De vill alltid komma till mig på kvällarna och ställa till det i mitt huvud. Som om man inte har nog med skit att tänka på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0