tisdag

Kom hem vid 22 tiden igår. Glömde både stämpla ut på jobbet och så lyckades jag på något sätt tvätta min förlovningsring ännu en gång! Trodde jag hade lärt mig att inte ha den i jobbkläderna men tydligen inte...

Duschade och la mig direkt när jag kom hem igår kväll. Felicia vaknade vid tolvslaget men Eddie sov som en stock.
Denna dag har karln plockat och packat får fullt här hemma medan en annan har legat på soffan och sovit till och från.
Börjar känna mig lite bättre nu iaf men vi får se imorgon. Hatar att vara sjuk!
Lagom till flytten och allt nu med.. Kunde varit bättre. Men nu är det som det är..

Ungarna har varit överjävliga idag med. Eddie har varit hur gnällig som helst. Men nu alldeles nyss upptäckte jag att han pillar en hel del i sitt ena öra. Bara det inte är öroninflammation på G igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0