torsdag

Jobb halva dagen. Fixade sedan present till brorsan som fyller 19 år(!) idag.
Dröjde inte allt för länge innan Jeff och ungarna hämtade mig för att sedan åka till busfabriken. Var full rulle på ungarna i ca 2 timmar innan vi åkte på kalas i Ekholmen.
Med andra ord har denna dagen gått i ett minst sagt!

Vi kom hem strax efter 20. Ungarna somnade i bilen så var bara att lägga dom på en gång. Jag och Jeff har fått bära möbler. Allting är ute ifrån köket och så har vi fått in sängarna i vårt sovrum nu. Skulle bli lite väl trångt om alla skulle ligga i bäddsoffan tror jag.

Nä, nu ska jag sova innan jag somnar med mobilen i handen.
Imorgon är jag faktiskt ledig. Ska bli skönt. Blir att umgås för fullt med mina älskade barn. Karln slutar hyfsat skapligt. På lördag är det dags för jobb igen, hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0