fredag

Gick på natt i onsdags vid 21-07 i torsdags.
Eddie fyllde år i onsdags. Våran plutt är redan 2 år(!) frågar mig jämt och ständigt vart fan tiden tar vägen?! När blev han så stor. + att Felicia redan fyller 5 år nu i november!

På Eddies födelsedag var ungarna på dagis. Han hade med sig glass så han blev lite firad där. När Jeff hämtade hem dom så hade jag bakat glutenfri kladdkaka som alla kunde äta. Efter ett tag så kom Jeffs mamma och Terry och även hans mormor och morfar.
Jeff och jag passade på att åka iväg och köpa en present till Eddie. Fick bli en stor traktor med släp. Mycket uppskattat!
När vi kom hem så blev det lite fika och sedan mat. Susie och Terry ska låna bilen till på fredag (idag) så de var snälla och släppte av mig på jobbet.

I torsdags så fick jag skjuts hem av Jenny som även hon hade jobbat matt. Tack. Kom i säng betydligt tidigare än vad jag annars skulle gjort. Vaknade första gången vid 12 men somnade sedan om till 15.
Myste lite med karln och ungarna innan det var dags att bege sig till jobbet igen.

Nu sitter jag på jobbet. Är rätt så lugnt just nu faktiskt. Peppar peppar!

Blir att åka hem och sova hos mamma när jag går av vid 07. Ska sova till typ 12 tänkte jag då jag inte ska jobba nästa natt. Sedan ska jag hämta hem ungarna från dagis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0