tisdag

Har lämnat ungarna på dagis precis.. Kändes riktigt jobbigt denna gång faktiskt.
Har ju knappt sett ungarna senaste tiden då jag jobbat en hel del. Imorse så sa Felicia att hon hade ont i magen och ville stanna hemma med mig istället för att gå till dagis för hon saknar mig så mycket. Lilla hjärtat.

Eddie kom in och la sig mellan mig och Jeff inatt. Direkt när han vaknade imorse så puttade han på mig och sa "jag orkar faktiskt inte mer mamma!" Ibland undrar man vart han får allt ifrån.
Kanske åldersnoja då han redan fyller 2år(!!) imorgon?

Nu är jag i stan om ett tag. Ska kolla lite snabbt i någon leksaksaffär och se om man hittar något till Eddie.
Sedan blir det att tagga för jobb mellan 13-21.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0