lördag

Igår var det bröllop som gällde för hela slanten. Var riktigt kul!
Felicia var brudnäbb och var så fin så. Tyvärr har jag inga kort på mobilen från det..

Idag mår man väl lite som man förtjänar. Om jag säger att vi kom i säng runt 05 och så vaknade jag till ordentligt vid 10 och att jag fortfarande var på styret då så kanske ni förstår.
Både Jeff och jag kände oss lagom fräscha när vi åkte hem i gårdagens kläder som var allt annat än rena.

Ungarna blev överlyckliga när vi kom hem idag. Jeffs pappa var snäll och kom hit och hade ett öga på dom. Även jeffs bror hjälpte även han till. Han lämnade oss till fotograferingen och hämtade ungarna efter vigseln för att skjutsa dom till farfar Micke :)

Bjuder på en bild på en mycket nöjd fröken från imorse.
Och en på två utslagna hjältar. Det tar på kroppen att vara på bröllop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0