måndag

Känner mig redan halvt död efter helgens pass. Tyvärr..
Eddie är sjuk så idag har de varit hemma från dagis. Jeff kom hem lite innan 13 så jag kunde få sova i några timmar innan jag går på min jobbnatt. Tjena, en timmes sömn fick det bli.. Bättre än inget!

Eddie har nu 38.9 i temp vilket betyder att de får vara hemma imorgon med. Jag slutar 07 och kommer hem tidigast 08. Jeff har bytt pass så han går 12-20 imorgon. Men, många timmars sömn blir det ju inte.
Tur att det finns tid senare i livet för att sova!

Nu ska jag försöka ladda upp så gått det går. Ska fixa i ordning mig och sedan åka in mot stan och lämna A som sovit här sedan igår. Blir att köpa några energidryck sen skulle jag tro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0