söndag

Igår blev det besök på busfabriken medan Jeff och Eddie var hos hans bror där även Micke var.
Min huvudvärk gjorde sig påmind och blev inte bättre att man var i busfabriken direkt. Somnade på soffan vid 17 typ. Ingen kvällsmat för min del.
Gick och la mig vid 20 tiden.

Idag när jag kom ned från övervåningen hade Eddie tagit på sig en av Felicias utklädningsklänningar. Fina killen.

Nu ska jag umgås med min lilla familj innan det är dags för jobb 14-21.

Fint väder ute idag faktiskt, solen skiner.

Just det, Eddies sår läker fint är bara lite svullet men det är ju helt normalt.
Känns som han är mer galen än vanligt så operationen hjälpte nog! Så skönt att ha det gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0