tisdag

Gick av jobbet vid 07 imorse. Kom hem strax efter 08. Gick och la mig och försökte somna så fort som möjligt. Vid 11 kommer Jeff in och säger att bägge ungarna sover och att han ska till jobbet. Eddie sov i sin säng och Felicia bredvid mig. Jeff sa att hon klagat över att hon har ont i örat sedan imorse.. Hon sov oroligt och sa att hon hade ont i örat och huvudet. Tog tempen på henne, 39.1 visade den.

Blev inte så många timmars sömn. Väckte Eddie vid 13 hugget med. Nu har vi bara passat på och myst. Får se om det blir att åka till jourmottaningen eller något sedan om inte Felicias öronont ger med sig. Imorgon slutar Jeff 15. Då får han skjutsa mig direkt till jobbet så går jag till 21.
Varför måste den andra ungen bli sjuk när den ena håller på att bli bättre?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0