fredag

Kände mig inte katig när jag jobbade natt. Lyckades aldrig få mig någon mer sömn än de få stunderna på natten när Eddie hade så ont.
När jag kom hem igår morse så sov jag i knappt 3 timmar innan det var dags för Jeff att åka till jobbet.

Gårdagen spenderades ute i solen hela dagen. Var otroligt varmt ute. Passade på att fylla massor med vattenballonger till ungarna. Det uppskattades, visserligen tog det inte många sekunder innan alla var slut! Tror jag kom in i nionde andningen tillslut eftersom jag kunde hålla mig vaken efter så få timmar av sömn de senaste dygnen.

Igår kväll somnade bägge barnen runt 21. Felicia vaknade vid 07. Eddie sober fortfarande?! Märks att hans lilla kropp är trött efter dessa vakennätter. Lilla plutten. Får väl se när han vaknar. Så här länge har han aldrig någonsin sovit. Har varit inne ett flertal gånger hos honom för att vara säker på att han ens andas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0