lördag

Ca en vecka sedan jag skrev något nu. Men, allt är bra med oss iaf. Jobb och dagis som vanligt.

Mamma fyllde år i torsdags så vi var och firade henne. Emmy följde med oss hem och har sovit här sedan dess.

Idag mötte vi mamma,tindra och A vid tempo vid lunchtid. Handlade lite för att sedan gå hem hit. Vädret har varit hyfsat idag så har varit ute en del. Har klippt gräs och trimmat och annat kul. Emmy och barnens morfar Ove kom runt 17 tiden. Jag bjöd på tacopaj. Nu har Ove åkt hem. Eddie sover, Felicia, tindra och Emmy är där nere medan mamma är ute med Arnold.

Jeff åkte iväg tidigt imorse och kommer inte hem förrän imorgon. Är svensexa för min storebror idag!

Imorgon är det morsdag så jag tänkte åka in till stan skapligt och köpa något gott från något café då min mormor och karl kommer hit på fika imorgon. Trevligt.

Mamma och de ska sova här inatt! Länge sedan mamma sov hemma hos mig/oss. Tror senaste gången var när jag och Felicia bodde i Johannelund.

Har haft besök av två igelkottar på baksidan ikväll. Ungarna tyckte det var intressant men skrämmande på en gång.

Två veckor på tisdag, starkt jobbat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0