måndag

Igår var jag på jobbet i några timmar för att vara extra i huset. Under tiden jag jobbade så grillades det här hemma. Typiskt!

När jag kom hem framåt kvällen så upptäckte jag 3 prickar på Eddie,Hej vattkoppor!

Jeff sa att Eddie inte alls kommer få många och jag frågade om han var säker vilket han svarade ja på. Jag höll inte med honom.. Under natten har han fått i hårbotten och runt ena örat +mer på magen. Ännu är det inte vätska i någon men det hinner nog komma under dagen.

Han sov i sin säng fram till 05.45 imorse då han vaknade och skrek rätt ut. Han var kokhet i pannan. Tog tempen men den visade bara 36.9. Dags att köpa en ny temp tror jag. Han fick en supp i vilket fall. Han "går" väl på den fortfarande då han är pigg. Men, nu börjar han bli lite grinigare. Lilla plutten.

Felicia säger att hon inte heller mår bra.


I lördags var ju förresten jag och Jeff barnlediga i några timmar. Som vanligt har man ingen aning om vad man ska hitta på när man väl är barnlediga. Vi åkte runt lite med bilen. Bl.a. bort till Sturefors sluss och kastade några drag med spöna. Underbart väder var det iaf. Tog även en sväng bort till vårt senaste land. Morfars konstverk hängde fortfarande kvar på väggen!

Vi åkte runt lite till och stannade hos Tove en sväng. Bestämde oss för att åka och spela lite minigolf. Stannade till vid Coop först. När vi sedan skulle åka iväg igen så lös motorlampan. Det är bara vi som kan ha en sån tur med våran jävla bil va?!

Fick avblåsa våra planer för att åka hem istället. Och hem kom vi faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0