tisdag

Denna natt är jag inställd på att den kommer vara mer vaken än sovande. Eddie har superont och sover max 10 minuter sedan vaknar han och skriker. Vårat lilla hjärta. Blir att ringa VC imorgon bitti och be dom skiva ut något. Tavegyl slutade de ju med nu den 1 maj. Felicia fick atarax utskrivet men jag kände mig lite skeptisk till det+att hennes var bättre då och hon hade inte lika ont.

Imorgon bitti så lämnar Jeff Felicia på dagis och hämtar henne efter att han slutat med.
Får se hur denna natt blir för mig och Eddie och när man vaknar ordentligt imorgon.

Jeff blir det nog att skicka in i Felicias rum så han med kan få sova ordentligt om Eddie vaknar massor..
Tur att Felicia har en 90 säng och bäddsoffa där inne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0