torsdag

Varit i telefon med VC idag. De skulle skriva ut medicin till Felicia eftersom hon är extremfall..blev krångligt som fasen då den slutade tillverkas nu den 1 maj (igår)! Otur till max..
Men men, allt löser sig nog. Just nu så är hon faktiskt lugn så får se hur hon är imorgon då läkaren skulle ringa.

Alla koppor är i olika stadier men de flesta är/börjar bli skorpor så det är jävligt skönt!

Ikväll har vi iaf grillat och haft det mysigt eftersom jag ska jobba natt hela helgen.

Nu ska jag mysa med min man och försöka sova. Jeff lämnar Eddie på dagis imorgon så jag kan försöka vila lite eftersom jag går på natt imorgon och Jeff inte slutar förrän 18..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0