onsdag

Idag fyller våran underbara Felicia 5 (!) år. Fasen vad snabbt tiden har gått!
Tänkt att vid 10.53 2008 föddes en liten tjej på 3300 gram och 48 cm.
Nu, 5 år senare är hon drygt 100 cm och väger ca 15 kilo. Herregud! Sedan är det dags att börja 6 års nästa år med.

Dagen började iaf vid 06 med att vi sjöng för henne innan Jeff skulle iväg till jobbet. Ungarna var hemma från dagis idag. Jag tog VAB med tanke på att Eddie fortfarande inte är helt 100,men imorgon ska de till dagis.

Resten av dagen har spenderats med att sätta ihop lego friends och monster high. Vilket arbete!
Så fort Jeff kom hem från jobbet åkte vi och handlade till alla gäster som skulle komma på kalaset vid 17.
Bjöd på en jäkla massa smörgåsar med pålägg och diverse saker. Till efterrätt blev det glasstårta som Felicia beställt.

Vet några barn som kommer sova gott (förhoppningsvis) inatt iaf!

Nu ska jag duscha för att sedan krypa ned i våran säng och kolla på greys för sista natten då vi får en ny säng imorgon! Även soffa ska vi byta. Ska bli gött! 

En stor jävla sten har lyfts bort ifrån mina axlar idag också. Om ni bara visste hur lättnad jag är över ett positivt besked! Nu kan jag andas ut och sluta jaga upp mig själv, äntligen!





Kommentarer
Postat av: Victoria

Vad söt hon är :) Stora tjejen nu ju :) Grattis i efterskott! Vad snabbt tiden går.

2013-11-22 @ 09:00:11
URL: http://victoriaestelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0