fredag

Gårdagen började med att lämna ungarna på dagis. Efter det blev det en promenad i min ensamhet och en sväng förbi affären för att hälsa på gubben min. Tog sedan en promenad hem för att styra och ställa lite innan det var dags att åka mot jobbet. 
Slutade sent igår kväll och stannade därför över hos Tove. Perfekt då jag började 6.45 imorse.

Nu har jag rast här på jobbet sedan slutar jag 13.30. Så skönt. 
Ska hämta hem mina älskade vilddjur från dagis sen. Gubben slutar vid 18.
Denna helg ska vi bara mysa och ha det alldeles underbart. Imorgon så ska väl Felicia visserligen iväg en sväng men det finns tid för mys ändå. 


Våra älskade små tokstollar ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0