lördag

I torsdags innan jag skulle bege mig till jobbet så ringde dagis och sa att Eddie hade feber.. Jeff gick hem tidigare från jobbet och hämtade hem dom.
Jag jobbade som jag skrev i förra inlägget 13-21 i torsdags.
Igår (fredags) var jag hemma med Eddie som hade 39.5 i temp.


Felicia var på dagis och hade det roligt. Jeff hämtade henne när han hade slutat. Blev storhandling och mys för alla på kvällen.

Eddie sov och vaknade om vartannat igår kväll. Förstod på en gång att det var öroninflammation när han började skrika och vrida på sig i panik så fort han lyckades somna. Plutten.
Så, idag har vi varit på jourcentralen. Dubbelsidig öroninflammation vare här!

Felicia är med sin ena moster och har det roligt under dagen dag. Skönare för henne att komma iväg och göra annat än att vara hemma och bara kolla på filmer osv då det är det enda Eddie vill göra. 

Mannen i huset är så jäkla duktig så han städar faktiskt. Härligt för en annan arr bara sitta och va i soffan med Eddie.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0