måndag

Har haft huvudvärk i en veckas tid nu. Men, har haft den under kontroll.
När jag jobbade idag så kom värken som ett brev på posten. Värre än innan.
När jag satt på bussen mot stan small det till ordentligt och jag blev alldeles skakig och fick världens hjärtklappning.
Gick av bussen i stan, upp till mamma som jag visste var hemma.
Jag gick på toan. Kände mig ännu värre och la mig på badrumsgolvet. Somnade. Hörde hur mamma knackade på dörren så jag öppnade. Gick sedan och la mig i sängen men vägen dit hade fått mig otroligt yr så kräktes så det stod härliga till.

Blev att uppsöka sjukvården. 
En kraftig migrän, alldeles för stel nacke, luftrörsinfektion. Vila vila vila.

Ny migrän medicin och även tabletter mot allergi. Hoppas detta gör susen!
... Annars vet jag inte vad jag gör.. 

Paus från mammalivet. Saknar mina ungar och man så det sjunger om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0