onsdag

Imorse så låg jag och Felicia kvar ett tag i sängen och myste framför en film.
Jeff lämnade Eddie på dagis.
Strax efter 09 var det dags att ta bussen mot resecentrum för att sedan byta till sjukhuset.

Väl där så gick allt bra. Träffade bl.a. sjukhusets clowner. Felicia tyckte inte att de var så roliga..
Precis när vi kom in på avdelningen så berättade Felicia för sjuksköterskan att hon och jag skulle på bio idag.
När pluttan var färdig med allt och hade varit lika duktig som vanligt så fick hon en biobiljett mm. Tajmat!

Idag så har vi haft en dag med varandra, bara jag och Felicia. Välbehövligt just nu då det är mycket runt omkring..
Köpt massvis med kläder och kollat på smurfarna 2 i 3D. Riktigt bra!

Strax innan 19 så kom Jeff och Eddie och hämtade oss. Vi åkte och storhandlade för att sedan åka hem.
Nu ligger jag i sängen mellan två sovande ungar. Den ena snarkar och den andra pratar i sömnen.
Fy fasen vad jag älskar er!

Nu ska jag ned till gubben och äta starka nudlar. Gött! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0