söndag

För stunden sitter jag med ungarna i soffan och myser framför en film. Eddie somnade precis. Plutten.

Jeff och jag kom hem strax innan 11. Han tog en snabbdusch och sedan skjutsade han sin pappa till stationen för att direkt efter åka till jobbet där han ska spendera sin dag fram till 20 ikväll. Känns riktigt surt!

Ungarna hade haft det jättebra med jeffs pappa i helgen iaf!

Jeff och jag gick och såg på snabba cash i fredags och sedan var vi på Liseberg igår med familjen från min sida. Riktigt trevligt! 
Nästa år så åker vi med ungarna då de (Eddie) är lite större. Så stannar vi nog över i Göteborg en natt eller två då med.

Nu ska jag ta en värktablett eller två och hoppas att jag mår bättre snart. Imorgon är det jobb som gäller.
Nu ska jag fortsätta mysa med prinsessan här hemma. 

Bjuder på en riktigt fin bild från igår när vi var på väg till Göteborg. Iskalla. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0