måndag

Jaha.. Eddie kräktes i fredags kväll en gång, inget mer. Med det kom även feber men det var nästintill över dagen efter. Första tanken när han kräktes var självklart kräksjukan. Men, det var ju lugnt. Oftast så smittas ju en annan rätt så snabbt då!

Jeff och ungarna skjutsade mig till jobbet imorse. Sedan släppte Jeff av ungarna på dagis för att åka till tempo. Efter ca en timme på dagis så ringde dom och sa att Felicia hade kräkts!

Jeff hämtade bägge barnen eftersom Eddie inte heller får vara där.
Han löste det så att han kunde jobba kväll istället så att jag för en gång skull kunde få jobba när ungarna är sjuka..
De hämtade mig på jobbet vid 13 när jag slutade. Jeff åkte direkt till sitt jobb när han hade lämnat oss hemma.

För stunden så ligger Eddie en ende av soffan och sover (sovit sedan dom hämtade mig). I andra enden ligger Felicia med en hink på sidan om sig. Pigg ändå. Borde vara hon som ska sova tycker jag. Lilla hjärtat ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0