söndag

Gud så fort helgerna går när man är ledig! 

I fredags så "vaktade" jag och Jeff Fannys 18 års fest hon hade. Var där mellan typ 19.30-02.15. Kom typ 65 pers som var bjudna. Riktigt livat. Till en början gick det bra men framåt småtimmarna ville man bara hem..
Någon idiot som spillde alkohol över hela datorn så den pajade. Vilket folk det finns.. En annan skulle antagligen säga vad som hänt om det var en själv som skulle orakat olyckan.

I går (lördags) så gick mamma, jag och mormor ut för att dricka lite. Väldigt trevligt och annat trevligt folk som kom under kvällens gång för att vara med.
En kväll man sent kommer glömma.

Sov över hos mamma. Vaknade innan 10. Sjöng för kung och fosterland för lillasyster Fanny som blir 18 år idag, grattis!
Jeff kom och lämnade ungarna vid typ 11. Sedan kom han tillbaka efter en timme. Gick på stan och shoppade lite innan det skulle bli "kalas" hos mamma för Fanny.

Gick sedan ut allihopa till trädgårdsföreningen och så. Blev inte riktigt som vi hade tänkt oss...
Vissa folk borde inte få existera...

Mycket jag skulle vilja skriva men väljer att inte göra det pga vissa anledningar.

Nu ska gubben min och jag mysa innan det är dags att sova. Upp tidigt imorgon för jobb och dagis!

Bjuder på lite fina bilder som är tagna de senaste dagarna. Fick en ny mobil i fredags. 

Just det, Fanny har även lyckats bränna mig med sin locktång. Har ett riktigt fint (inte) brännmärke under läppen. Haha.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0