fredag

Lämning av ungarna på 6års och dagis imorse runt 08 tiden.
En annan har pluggat idag. Ett måste!
Igår gjorde jag allt för att undvika skiten. Storstädade som en idiot och tvättade massor. Bakade kladdkaka och bjöd hit Erica, gick med Felicia på hennes fotbollsträning. Ja.. Allt förutom att plugga helt enkelt.

Nu går det inte att undvika så mycket längre då kursen ska vara klar om en vecka. Men, tydligen jobbar jag bäst inom press då jag klarat mig bra hittills och är inne på sista terminen nu.
Vecka 36-40 ska vi ha praktik. 
Jag har valt sjukvårdsinriktning och kontaktade idag min mentor på skolan för att se om hon visste redan nu eller i början på nästa vecka vart jag skulle hamna. Fick till svar att det troligtvis blir på kardiologen! Spännande... Hoppas bara att det är bra och att man får en bra handledare!
Får veta mer på måndag om det.

Annars idag så var Felicia och jag ute med Dille i koppel en sväng, hans första gång. Livrädd var han. Det släpper väl så småningom.




Somnade på soffan förut och Jeff har tjatat på mig så är väl bäst att gå upp och lägga sig. Så äckligt trött!

Imorgon väntas det en mysig familjedag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0