fredag

Har hänt lite allt möjligt sedan sist.
Jag har fått botox injektioner mot min kroniska jävla huvudvärk.
Kan ha varit bland det mest obehagliga jag varit med om. Läkaren la inte nålen på sniskan direkt utan körde den rakt fram, stenhårt i pannan så jag riktigt kände hur den träffade pannbenet. Fy fan. I nacken hörde jag på ett speciellt ställe när han sprutade in skiten. Blä!
19 stick totalt blev det.




Idag, två dagar efter märker jag hur mitt högeröga börjat att hänga.. Spännande.

Igår började Felicia på 6 års. Så extremt jävla duktig (som alltid).
Allt gick som på en dans. På morgonen när jag ställde henne i ledet för att gå in så iprincip bad hon mig att gå därifrån för hon ville vara själv. Stora tjejen!
Dagen hade gått jättebra.
Var snarare en annan som blev blödig när klockan ringde in där vid 08. Tänkt att jag gått i 6 års på just den skolan. Började där när den var helt nu.
Vart fan har tiden tagit vägen?!






Sitter nu på bussen och ska alldeles strax gå av vid jobbet. 13-21 pass idag, 7.30-21 imorgon och 6.45-20 på söndag.
Har med mig kärleksmums som jag bakade igår till dom gamla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0