lördag

Har hänt lite allt möjligt i veckan..
Var en sväng i skolan för att få papper om praktiken. Ska vara på kardiologen i 5 veckor med start nu på tisdag. Spännande. 
Har även haft kraftig migrän två dagar. Resulterade i att jag svamlade och inte kunde prata ordentligt en av gångerna. Obehagligt! 

Ungarna mår bra. Felicia hade utegympa igår och tyckte det var riktigt roligt. Eddie har haft en bra vecka på dagis. Annars så är allt som vanligt. Dvs att de bråkar så fort de ser varann även fast de varit ifrån varandra hela dagarna. Syskonkärlek.

Idag var Jeff och ungarna på kalas hos morsan för att fira Emmy som fyller år på måndag. En annan har legat och spytt fram till 15,.
Är först nu jag börjar känna mig som en människa. Jeff är iväg och spelar spel hemma hos pumba.

Idag köpte Jeff ett Playstation 4 så får se hur mycket man kommer kunna umgås med honom hädanefter.

Ungarna har blivit så otroligt duktiga och lärt sig att somna utan gnäll och tjat. Felicia har kunnat göra det ett bra tag med Eddie har även han lärt sig. Så skönt att bara kunna stoppa om dom och säga god natt och gå därifrån. Imorgon ska vi en sväng till leksaksaffären så de får köpa nåt.

Just det, jag färgade håret rött häromdagen...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0