onsdag

Felicia och jag lämnade Eddie på dagis imorse. Tog bussarna till US.
Pluttan väger nu 17.3 kilo vilket innebär att hon gått upp typ 2 kilo sen januari.
Så härligt att det går åt rätt håll!
Sedan har jag för mig att hon var 107.4 cm lång (kort). Som de sa på sjukan; "liten men naggande go!"

Strosade sedan runt lite på stan. Matmarknaden är den här veckan med. Skulle vilja testa på krokodilburgare men är fasen för feg..

Kan även meddela att jobbsökandet ska börja på allvar efter det att jag haft min praktik. Så äckligt jävla trött på allt som har med jobbet just nu och hur det sköts. Tänk om vissa saker och ting skulle komma fram.. Oj oj oj säger jag bara. 

Nu har jag legat nedbäddad i sängen alldeles för länge men ännu inte lyckats somna.
Jeff och jag fick skratta lite för en stund sen iaf. Felicia kom in (som hon kan göra vid denna tid ibland för att meddela att hon ska gå och kissa) och såg helt borta ut. Frågade om hon vad kissnödig, vilket hon sa att hon var. Hon försvann ner på golvet ett par sekunder och kom sedan upp längst ner vid sängen. Upptäckte då att hon hade tagit av sig trosorna och antagligen trott att hon var på toaletten. Haha, inte lätt alla gånger! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0