söndag

I fredags var jag med Felicia på fritids. Gick bra tillslut. Imorgon ska hon lämnas själv där.

I fredags eftermiddag närmare 17 tiden kom ronja hit. Vi tog med ungarna ut på en kvällspromenad bort till lite lekparker och så.
Blev att försöka lägga sig tidigt för ronja och mig då vi skulle upp och åka med bussen till Liseberg vid 07.40 igår (lördag).

Hade en riktigt bra dag och skönt att umgås med bara ronja. Inte alls så ofta vi ses tyvärr. Dessvärre så bestod sammanlagt typ 7 timmar av 9 med att stå i olika köer. Vi åkte iaf Helix två gånger. Fan vilken underbar bana!

På kvällen vid 21 när vi skulle åka hem blev det lite strul men tillslut löste det sig. Säger bara; vissa människor..
Höll även på att spy där ett tag som som tur åkte den ner igen lika snabbt. 

När vi väl var hemma runt 01 tiden åskade det massor på håll och regnade.

Skjutsade hem ronja vid 11 tiden idag och vi stannade kvar där till typ 17. Riktigt trevligt.
Ungarna badade för fullt. 

Nu mår jag skit. 38 graders feber och kan inte ens svälja mitt eget saliv. Sett att jag har massor blåsor längst bak i svalget. 
Imorgon är jag hemma från jobbet och kommer spendera tiden på VC.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0