måndag

Hemma från jobbet idag..
Inne i en jävla skit period. Känner inte att jag vill skriva ut det här. Vet egentligen inte ens själv vad saker och ting beror på. 
Skulle kunna sova bort hela dagen idag men måste plugga. Har försökt ta mig i kragen för att komma upp ur sängen men det är lättare sagt än gjort.

Världens finaste fästman köpte tullisar och choklad åt mig igår för att få mig lite gladare. 
Han ska även komma hem på lunchen från jobbet för att äta med mig.

Igår så släppte Jeff av mig och Eddie på stan innan han skulle till jobbet. Vi gick runt en snabbis och passade på att fika lite innan vi skulle dit vi skulle. Eddie åt ett kakmonster, tycker det verkligen passar honom om något!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0