onsdag

Helgen var bara bra. Var i Johannelund på besök hos ett par vänner på eftermiddag/kvällen i lördags.
På söndagen åkte vi iväg till ett par även då. Väldigt trevligt.

I måndags var det dags för jobb igen och dagis för barnen. Jag drabbades av kraftig migrän.. Allt löste sig tillslut.
Eddie och jag sov borta till tisdagen. För igår hade han tid till överläkaren.
Lättande känsla när hon säger att det inte är några mjukdelar utan att det "endast" är felväxt. Efter besök på US så blev det fika och lite shopping.
Jeff och Felicia hämtade sedan upp oss så åkte vi hem.
Pluggade för fullt.

Inaktiverade även facebookkontot igår. Jeff med. Så skönt! 

Imorse lämnade jag ungarna på dagis. Stannade kvar då det var dags gör utvecklingssamtal. Så härligt att höra allt det positiva och att det fungerar kalasbra! Båda två utvecklas bra i allt.

Nu är jag hemma och har pluggat sedan jag kom hem. Sista inlämningen ska in och har en känsla av att den kommer hamna på minst 10 sidor..
Sjukt på jobbet inatt så ska hoppa in och jobba. Kvällen imorgon togs därför bort.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0