fredag

Huvudvärk, huvudvärk och ännu mer huvudvärk. Igårmorse var det dags för 2,5 år och 5 års kontrollen för ungarna på BVC. Sista besöket på BVC för Felicias del för sedan är det dags att skrivas över till skolans sköterska.. Ångest vad fort tiden går! Hon var superduktig iaf och sa bokstäverna istället för att peka på dom på syntestet och 5 års sprutan tog hon som att det inte vore något alls. Stora tjejen!
15.8 kilo och 103.5 cm. Det går framåt iaf.. Hoppas att det kommer igång mer snart! Gått upp lite mer än ett kilo och vuxit ca 5 cm sedan ett år tillbaka lite drygt.

Eddie vägde 12.1 kilo och var 89 cm.
Våra små pluttisar!

Efter besöket blev det McD frukost. Ungefär där tog det roliga slut för min del och migränen slog sig på.

Hemma från igår och idag. 

Kan ju även meddela att jag och mannen i mitt liv bodde på hotell tisdag-onsdag i Norrköping. En får passa på när svärmor är här och umgås med barnen. Visserligen åker hon hem idag..

Nu tror jag nog att några pusselbitar har fallit på plats om bröllopet också. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0