söndag

Hade en toppeftermiddag igår!
Malin mötte mig efter jobbet så drog vi direkt till henne. Efter ett tag åkte hennes barn och man iväg så vi var ensamna. Erica kom framåt kvällen. Snackade massa skit och drack och hade det allmänt trevligt. Åkte in mot stan innan midnatt. Var inte ens kul då det var propp propp med folk överallt på stan. Tog en taxi hem och var hemma ca 03. Drack typ 7 cider och sen en drink på det men blev ändå knappt full. Alldeles perfekt! 

Vaknade skapligt av ungarna. Fixade iordning oss och så åkte vi vid 11 mot stan för att möta upp alla. Bestämde hur vi skulle åka och drog sedan mot Öland. Ligger nu i soffan. Jeff och jag ligger i en soffa och ungarna på en madrass på golvet. Fanny och Sillen ligger i rummet bredvid. Finns ett till rum med en våningssäng men var inget "skydd" eller så så vågade inte låta ungarna sova där. Men det blev bra så här med!
Resten av folket sover i huset intill. Är hur mysigt som helst här!! Toppenställe. 
Njuter för fulla muggar. Finns även en hängmatta och det är ju inte fy skam. Man får passa på när ungarna inte leker i den. Vilket de gör typ hela tiden visserligen. 

Nu måste jag försöka sova. Somnade med Eddie förut när jag sövde honom..

Bjuder på lite bilder. En av bilderna är på ena ingången till vårat lilla hus.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0